کاشت گیاهان در منزل مسکونی

کاشت گیاهان در منزل مسکونی

کاشت گیاهان در منزل مسکونی

کاشت گیاهان در منزل مسکونی

کاشت گیاهان در منزل مسکونی

  • ۰
  • ۰

 اچار ها در واقع از ابزارهایی هستند که وجود آن در هر جعبه ابزاری ضروری به نظر می رسد. این وسیله کاربردی که برای باز و بستن پیچ و مهره ها طراحی شده اند، انواع مختلف و کاربردهای مختلفی دارند و یقینا  افرادی که کارهای فنی انجام می دهند می دانند که از چه آچاری و چگونه از آن استفاده نمایند. اما برای کسانی که مبتدی هستند و به اصطلاح،دست به آچارشان خوب نیست، توصیه می شود، این مقاله را مطالعه نمایند تا بتوانند ضمن آشنایی با آنها، طریقه استفاده درست را یاد بگیرند. در این صورت آسیبی به پیچ و مهره ها وارد نشده و کار به درستی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

آچار فرانسه

این ابزار دستی از پرکاربردترین آچارها می باشد و دلیل آن قابیلت تغییر سایز دهانه آن می باشد و به همین دلیل می توان از سایزهای مختلف آن، بنا بر نوع کاربرد در موقعیت های مختلف استفاده نمود. به عنوان مثال ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که برای نصب انواع لوله و شیرآلات اولین گزینه که به ذهنتان می رسد، آچار فرانسه است که تقریبا در هر خانه و جعبه ابزاری یافت می شود.

آچار یکسر تخت یکسر رینگی

از یک سرتخت و یک سر به صورت حلقه یا رینگ تشکیل شده است و هر دو قسمت آن هم اندازه و هم سایز می باشند. مکانیزم کار آن به این صورت است که با سر رینگی می توان پیچ و مهره ها را باز نمود و با طرف دیگر، به سرعت آنها را از هم جدا نمود. از این وسیله می توان جهت باز و بستن پیچ‌های لوازم خانگی، دوچرخه و خودرو  استفاده نمود.

آچار یکسر رینگ جغجغه ای

بسیار شبیه به آچارهای یک سر تخت- یک سر رینگی می باشد اما عملکردهای متفاوتی دارد. هنگام کار کردن با این وسیله نیازی به جدا کردن آن از روی مهره، بعد از هر بار پیچاندن نیست. به راحتی می توانید با حرکت دسته آچار در جهت عقب و جلو، پیچ و مهره ها را باز یا بسته کنید.
بهترین و مناسب ترین گزینه برای سرعت بخشیدن به کار بوده و در یک جهت حرکت کرده و از جهت مخالف به پیچ یا مهره متصل می‌ گردد تا بدون نیاز به خارج نمودن ابزار، به راحنی بتوانید اتصالات را باز و بسته نمایید.

 

آچار بدنه کوتاه

از لحاظ ظاهری کوتاه تر از نوع معمولی بوده و مناسب باز و بستن پیچ و مهره ها در فضاهای باریک و تنگ می باشد. از یک سر تخت و یک سر رینگ تشکل شده و نوع جغجغه ای آن نیز در بازار موجود می باشد.

 

توضیحات

آچار فیلتر بازکن روغن ، برای باز کردن و نصب فیلتر روغن استفاده می‌شود. این آچار در انواع تسمه‌ای، زنجیری، پنجه‌ای و کاسه‌ای تولید شده و به فروش می‌رسد. این محصول بیشتر برای تعویض روغنی ها و مکانیکی ها استفاده میشود و جزء ابزار خودرویی محسوب می گردد. این محصول در قسمت اتصال نوار به دسته دارای جای مانور برای حرکت بهتر نوار است طراحی این محصول اجازه کار در جاهای تنگ را به راحتی به کاربر می دهد .

 

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آچار فیلتر مراجعه کنید.

  • ۰۱/۰۸/۲۸
  • yhgtrf tnygtrf

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی