کاشت گیاهان در منزل مسکونی

کاشت گیاهان در منزل مسکونی

کاشت گیاهان در منزل مسکونی

کاشت گیاهان در منزل مسکونی

کاشت گیاهان در منزل مسکونی

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آچار بکس سه پر

آچار بکس سه پر سایز ۸، ۱۰ و ۱۲

دارای کیفیت ساختاری بالا و دوام طولانی مدت

استفاده از متریال آهنی برای ساخت بدنه محصول

مجهز به سه سر در سایزهای ۸، ۱۰ و ۱۲ میلی متر

مناسب برای باز و بسته کردن انواع مختلف مهره ها

 

آچار سه پر
آچار سه پر از ابزار آلات مهم صنعتی با کاربرد فراوان است که تقاضای زیادی در بازار دارد و کیفیت ساخت آن برای مصرف کنندگان بسیار مهم است، بازار خرید و فروش آچار سه پر رونق خوبی داشته و قیمت آچار سه پر اهمیت زیادی برای خریداران دارد که در انواع مختلف ساخته می‌شود. قیمت آچار سه پر در بازار متفاوت است و با توجه به کیفیت آچارها متفاوت می‌باشد، از جمله آچارهایی که دارای کیفیت بالاتری هستند، آچار رینگی می‌باشد که دارای کیفیت بالاتر می‌باشد و قیمت آچار رینگی نیز بالاتر از آچار‌های معمولی است. آچار سه پر یک آچار تخصصی می‌باشد که دارای یک حلقه و دو آچار می‌باشد و برای بستن پیچ‌های درشت مناسب است و از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار است، این نوع آچارها دارای پیچ‌های زیاد و قطر زیاد می‌باشد، در این مدل آچارها آچارها دارای یک جفت می‌باشند و آچار دوسر رینگی آچارها دارای کیفیت بالایی هستند، این آچارها از جمله آچارهای پر کار هستند و برای بسته بندی و حمل و نقل استفاده می‌شود و کیفیت ساخت بالایی دارند. از آنجایی که یک آچار دو سر رینگی دارای کیفیت بهتری می‌باشد، اکثر افراد تمایل دارند از این نوع آچار های تخصصی استفاده کنند.

 

قیمت آچار سه پر

مهم ترین انواع آچار سه پر، آچارها به دو دسته ی آچار های ساده و آچار های چند سر (چند پیچ) تقسیم بندی می شوند. آچارهای ساده علاوه بر اینکه برای تعمیرات دستی کاربرد دارند می توانند برای پیچ‌های بزرگ و سنگین نیز مورد استفاده قرار گیرند. در هنگام خرید آچار سه چهار پیچ توجه به این موضوع مهم است که باید از جنس فلزی که در آچار استفاده شده مطمئن بود. چراکه در صورت شل شدن آن ممکن است به خود آچار نیز آسیب بزند. آچار‌های با کیفیت و اصل علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب‌تری نیز دارند و در برابر آچار‌های تقلبی آسیب پذیرتر هستند. آچار سه چهارم از آچار های چند سر محسوب می شود و کاربرد زیادی در صنعت دارد. از آن جمله برای بستن پیچ ها و پرچ کردن پیچ گوشتی به کار می رود. آچارهای چند سر پیچ های بسیار محکمی دارند.

آچار بوکس سه پره با سایزی کوچک ولی با کاربردی فراوان معمولا سایز 8 و 10و 12 از پر مصرفترین سایزها بشمار می روند که در 90 درصد از انواع ماشین آلات و لوازم برقی و موتور سیکلت و دوچرخه و کولر و .........به کار میروند به همین جهت ابزاری ضروری برای منزل و محل کار و اتومبیل بشمار میرود که میتواند در مواقع ضروری کار گشا باشد

شما میتوانید برای خرید این محصول به اچار سه پر مراجعه کنید.

  • yhgtrf tnygtrf
  • ۰
  • ۰

 اچار ها در واقع از ابزارهایی هستند که وجود آن در هر جعبه ابزاری ضروری به نظر می رسد. این وسیله کاربردی که برای باز و بستن پیچ و مهره ها طراحی شده اند، انواع مختلف و کاربردهای مختلفی دارند و یقینا  افرادی که کارهای فنی انجام می دهند می دانند که از چه آچاری و چگونه از آن استفاده نمایند. اما برای کسانی که مبتدی هستند و به اصطلاح،دست به آچارشان خوب نیست، توصیه می شود، این مقاله را مطالعه نمایند تا بتوانند ضمن آشنایی با آنها، طریقه استفاده درست را یاد بگیرند. در این صورت آسیبی به پیچ و مهره ها وارد نشده و کار به درستی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

آچار فرانسه

این ابزار دستی از پرکاربردترین آچارها می باشد و دلیل آن قابیلت تغییر سایز دهانه آن می باشد و به همین دلیل می توان از سایزهای مختلف آن، بنا بر نوع کاربرد در موقعیت های مختلف استفاده نمود. به عنوان مثال ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که برای نصب انواع لوله و شیرآلات اولین گزینه که به ذهنتان می رسد، آچار فرانسه است که تقریبا در هر خانه و جعبه ابزاری یافت می شود.

آچار یکسر تخت یکسر رینگی

از یک سرتخت و یک سر به صورت حلقه یا رینگ تشکیل شده است و هر دو قسمت آن هم اندازه و هم سایز می باشند. مکانیزم کار آن به این صورت است که با سر رینگی می توان پیچ و مهره ها را باز نمود و با طرف دیگر، به سرعت آنها را از هم جدا نمود. از این وسیله می توان جهت باز و بستن پیچ‌های لوازم خانگی، دوچرخه و خودرو  استفاده نمود.

آچار یکسر رینگ جغجغه ای

بسیار شبیه به آچارهای یک سر تخت- یک سر رینگی می باشد اما عملکردهای متفاوتی دارد. هنگام کار کردن با این وسیله نیازی به جدا کردن آن از روی مهره، بعد از هر بار پیچاندن نیست. به راحتی می توانید با حرکت دسته آچار در جهت عقب و جلو، پیچ و مهره ها را باز یا بسته کنید.
بهترین و مناسب ترین گزینه برای سرعت بخشیدن به کار بوده و در یک جهت حرکت کرده و از جهت مخالف به پیچ یا مهره متصل می‌ گردد تا بدون نیاز به خارج نمودن ابزار، به راحنی بتوانید اتصالات را باز و بسته نمایید.

 

آچار بدنه کوتاه

از لحاظ ظاهری کوتاه تر از نوع معمولی بوده و مناسب باز و بستن پیچ و مهره ها در فضاهای باریک و تنگ می باشد. از یک سر تخت و یک سر رینگ تشکل شده و نوع جغجغه ای آن نیز در بازار موجود می باشد.

 

توضیحات

آچار فیلتر بازکن روغن ، برای باز کردن و نصب فیلتر روغن استفاده می‌شود. این آچار در انواع تسمه‌ای، زنجیری، پنجه‌ای و کاسه‌ای تولید شده و به فروش می‌رسد. این محصول بیشتر برای تعویض روغنی ها و مکانیکی ها استفاده میشود و جزء ابزار خودرویی محسوب می گردد. این محصول در قسمت اتصال نوار به دسته دارای جای مانور برای حرکت بهتر نوار است طراحی این محصول اجازه کار در جاهای تنگ را به راحتی به کاربر می دهد .

 

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آچار فیلتر مراجعه کنید.

  • yhgtrf tnygtrf